Ik heb me altijd voorgenomen om geen Facebook, LinkedIn, YouTube of enig ander Sociale Media te nemen voor mijn bedrijf. Er gaat zoveel tijd in zitten, en die tijd besteed ik liever aan andere zaken.

Het klopt dat deze media uitermate geschikt zijn om een bedrijf te promoten. Maar zegt die Instagram afbeelding of die mooie Facebook-pagina wel iets over de werknemers binnen een bedrijf. Een bedrijf kan een top marketing-afdeling hebben, maar dat wil niet zeggen dat de werknemers waar je contact mee hebt net zo top zijn. Het omgekeerde is natuurlijk ook mogelijk.

Ik promoot mijn bedrijf liever met een ouderwetse advertentie of door een vrijblijvend gesprek. Persoonlijk contact, tijd voor de cliënt en een positief eindresultaat staan bij mij bovenaan.

Maar nu heb ik als goed voornemen voor 2019, besloten om toch een soort blog te gaan bijhouden. Er wordt niets verteld over specifieke cliënten en worden ook geen foto’s geplaatst van iemands huis of kantoor. Privacy = Privacy!

In deze blog wil ik ongeveer één keer per maand een nieuw item plaatsen. Het kan iets uit het nieuws zijn, het kan een nieuwe rage zijn of het zijn tips die ik voor je heb.

Veel leesplezier!